Monday 7 October 2019

IKHTIAR SEORANG WANITA

Ikhtiar seorang wanita hamil, yang pernah keguguran anak pertama disebabkan batuk yang agak teruk. Diberikan rezeki, hamil kali kedua dan mengalami masalah yang sama jua. Segera mencari penyelesaian permasalahan supaya perkara yang lama tidak berulang kali ke dua. Menjadikan Minyak Herba Asmak sebagai ikhtiar. Akhirnya, memberikan kesan yang menggembirakan.
.
"Alhamdulillah kak, dah banyak berkurangan. Makanan berminyak pun kena berjaga juga. Tak boleh nak bedal sangat. Hihi"
.
"Sebelum jumpa Minyak Herba Asmak ni, kalau batuk-batuk mesti kena pakai pad. Sebab sedia batuk je mesti terkencing. Nak solat pon susah. Sampai jadi penat.
Ubat klinik dan hospital memang banyak dah dok makan. Sekali habis RM50 dua jenis ubat. 
Tetap tak menjadi. Kadang, nak makan ubat sangat takut juga, selalu sangat sebarangan makan. Dah la pregnant. Takut gugur lagi. Huhu."
.
"Sekarang, lepas amalkan sapu Minyak Herba Asmak memang saya dah tak makan ubat .
Batuk dah makin kurang. Dah tak menekan perut. Solat pun dah senang. Alhamdulillah. Memang saya takkan bagi putus stok minyak ni. Harap-harap, kandungan saya  selamat sampai saya melahirkannya. Doakan ye akak.

Lina - Pulau Pinang

Aamiin Ya Rabbal Allamin.

Dengan izin Allah, beliau selamat melahirkan bayi pertama dengan selamat.
Berbunga hati setiap kali dapat membantu asbab #MinyakHerbaAsmak. Apa jua masalah pun, kita bukan sekadar berniaga. Niat baik kita membantu insan yang memerlukan di luar sana. Yang penting, lakukannya dari hati ❤
Terima kasih Asmak ❤

Jangan biar batuk melarat lama jom wasap KakCt kita ikhtiar sama2

0193907954

No comments:

Post a Comment